دلم خیِــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی هواشو کرده


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

 

 

آدَمـــ اَستـــ دیگَــر...

گــاهی دِلش میخــواهَد کَسی موهــایَش را نَوازِش کُنَــد٬

بوســـه بَرگونــه اَش بِزَند

وَ آرومـــ زیر ِ گوشَش بِگویَد:

"دوستَت دارَمـــ"


منم عشقمو میخام دلم خیلی هواشو کرده الان 11روزه ندیدمش......دارم دق میکنمکاش زود بیاد دلم شاد شه دوباره

دارم دیوونه میشم



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت21:55---4 آبان 1391
سلام وبت عالیه به من هم سربزن لطفا...

آيلا آراد
ساعت9:18---20 مهر 1391
دلتنگت می شوم بانو !

حتی اگر در حکومت نظامی دلت ... ،

اسم شبت را گم کرده باشم ... !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 15 مهر 1391برچسب:,| 13:3|من|

MiSs-A